در دنیایی که چوپان دروغگو پیروز میدان است حقارت است اگر دهقان فداکار باشیم...!!!
سرزمین خنده
 
 
برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : Boshra

بعضی وقتا شنیدن یه
"
بگو ببینم چه مرگته "
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
"
عزیزم چی شده"
بیشتر میچسبه...!!!

J

J

J

J

J

به سراغ من اگر می آیید ، بیایید ، ولی تو رو خدا برای شام نمونین...

خرج گرونه!!

J

J

J

J

J

دارو عبارت است از عوارضی جانبی که بعضا اثرات درمانی هم دارد
برای رفع این عوارض جانبی داروهای دیگری تجویز می شوند که
خود این چرخه را تا نابودی کامل بیمار طی می کنند
J

J

J

J

J

من نمی دونم این دست تو دماغ کردن چه جاذبه ای داره

!! لامصب در اون لحظه هر چی آدمه عین بز نیگا می کنن به آدم ...!!

اَه...! آدم کوفتش می شه !

J

J

J

J

J

شما یادتون نمیاد یکی از بزرگترین دغدغه های ما

خفه کردن صدای مودم های دایل آپ بود !

J

J

J

J

J

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!

J

J

J

J

J

اگه احساس کنم کسی داره بهم ترحم می کنه دوس دارم فکشو بیارم پایین !!

اما اگر کسی از ترحم من ناراحت بشه ، بازم دوس دارم یه آپرگاد بخوابونم زیر چونش...!!

اخلاق گندی دارم خودم می دونم

J

J

J

J

J

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه...!!!

J

J

J

J

J

در زندگی آدمایی هستند که دهنتو آسفالت می کنن... نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

فرقـی نمیکنه دختر باشی یا پسر همین که با دل کسی بازی نکنی مــــــــــردی .....! ------------------------------------ هیچ گاه " به خاطر هیچ کس دست از " ارزشهایت " نکش .. چون .. زمانی که آن فرد از تو دست بکشد ، تو میمانی .. و یک " من بی ارزش " ------------------------------------- چه ساختن هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت خدایا مرا فهمی عطا کن که از مقصد سوختنم ، مقصدی آباد از من به جا ماند....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین خنده و آدرس shookhibazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 31000
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1