یه سوال شرعي
 
در دنیایی که چوپان دروغگو پیروز میدان است حقارت است اگر دهقان فداکار باشیم...!!!
سرزمین خنده
 
 
برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : Boshra


یه سوال شرعي برام پیش اومده امروز با دوست دخترم بیرون بودم،تا رسیدم خونه دست کردم تو جیبم دیدم گوشیم نیست!
! زنگ زدم کسی جواب نداد
مسیری رو که پیاده اومده بودم برگشتم، نبود منم جوگیر!!! گفتم
!!!خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میکشم
خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به دوست دخترم گفتم: ... عزیزم من گوشیم گم شده، اگه زنگ زدی یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو
گفت نه عزیزم من نگران نشدم
چون گوشیتو توی ماشین من جا گذاشتی. ولی نیوشا جون و مهسا جون و عسل جون تا حالا کلی اس.ام.اس دادن و یک بند هم دارن زنگ میزنن!فکر کنم اونا خیلی نگرانت شدن.
گوشیتو میندازم تو سطل آشغالِ کنارِ درِ ورودیِ همون پارکِ خراب شده ای که با توی عوضی توش آشنا شدم. دیگه هم به من زنگ نزن
...! باااای هانــــــی
حالا یه سوال: من الان باید گوسفند بکشم یا نباید بکشم؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

فرقـی نمیکنه دختر باشی یا پسر همین که با دل کسی بازی نکنی مــــــــــردی .....! ------------------------------------ هیچ گاه " به خاطر هیچ کس دست از " ارزشهایت " نکش .. چون .. زمانی که آن فرد از تو دست بکشد ، تو میمانی .. و یک " من بی ارزش " ------------------------------------- چه ساختن هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت خدایا مرا فهمی عطا کن که از مقصد سوختنم ، مقصدی آباد از من به جا ماند....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین خنده و آدرس shookhibazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 30994
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1