در دنیایی که چوپان دروغگو پیروز میدان است حقارت است اگر دهقان فداکار باشیم...!!!
سرزمین خنده
 
 
برچسب:, :: 9:44 ::  نويسنده : Boshra

موز خریدم ، شد دونه ای 700 تومن

حساب کردم دیدم پوستش میشه 275 تومن

هیچی دیگه پوستش رو هم خوردم

من نمیفهمم اگر من عیدی گرفتم پس پولش تو حساب بابام چیکار میکنه!!؟؟ به اسم من به کام بابام !!! مگه ظلم و ستم چیه آخه همین کارا رو میکنن آدم سرخورده و عقده ای میشه دیگه...

از بس رفتم داروخونه و بجای بقیه پولم چسب زخم بهم دادن، الان میتونم یه ارتش زخمی رو پانسمان کنم.

تابلوی کبابی غضنفر...

در این مکان جلوی شما سیخ می شود.

سخنگوی قوه قضاییه : نرخ دیه در ماههای سال 92 به میزان 114 میلیون تعیین شده است.

با این حساب اگه راننده ی پروشه رو بکشیم ارزونتر در میاد تا بزنیم ماشینشو داغون کنیم...

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد...!!!

ما دیشب پسته خوردیم...

سه نفر میرن دزدی !!

صابخونه بیدار میشه و دزدا هرکدوم میرن تو یه گونی قایم میشن..

صابخونه میاد و به گونی اول لگد میزنه دزده صدای نون خشک در میاره

به دومی لگد میزنه دزده صدای گردو در میاره

به گونی سوم لگد میزنه هیچ صدایی نمیاد!!دوباره محکم تر لگد میزنه باز صدا نمیده!! دفعه سوم که لگد میزنه دزده با عصبانیت میاد بیرون ، میگه : بابا آرده آرد!!!آرد که صدا نداره میفهمی!!؟؟؟

صدای پخ پخ چیست ؟؟؟

صدای نا امید کننده ای که که نقش آژیر خطر را در پاکت آب میوه ایفا می کند ، به نحوی که اخطار می دهد ، نوشیدنی در حال اتمام است..... از آخرین قطراتش لذت ببرید...

دیروز داداشم بعد چند وقت زنگ زده ، میگه :

سلام خوبی؟؟

خواستم بهت بگم آدم شو اما نمیخواستم تو شرایط سخت قرار بگیری...راحت باش...!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

فرقـی نمیکنه دختر باشی یا پسر همین که با دل کسی بازی نکنی مــــــــــردی .....! ------------------------------------ هیچ گاه " به خاطر هیچ کس دست از " ارزشهایت " نکش .. چون .. زمانی که آن فرد از تو دست بکشد ، تو میمانی .. و یک " من بی ارزش " ------------------------------------- چه ساختن هایی که مرا سوخت و چه سوختن هایی که مرا ساخت خدایا مرا فهمی عطا کن که از مقصد سوختنم ، مقصدی آباد از من به جا ماند....
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین خنده و آدرس shookhibazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 31001
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1